Pridavani fontu do MikTeXu

Michal Houda michal.houda at seznam.cz
Fri Mar 10 18:30:59 CET 2006

Dobry den,
   ve verzi 2.4.1461 jsou tlacitka dve, Refresh Now (viz nize) a Update Now.

Refresh Now (mozna se v drivejsich verzich jmenovalo Refresh FNDB, ale to
ted jenom hadam) je ekvivalentni prikazove radce

initexmf.exe --verbose --search --update-fndb --mkmaps --pause-on-exit

manualove stranky k tomu jsou v dokumentaci k MiKTeXu (sekce Manual
Pages). Tim se nerozhaze nic (velmi casto naopak :)).

   Soubor psfonts.map se pri tom take generuje znovu (srov. parametr
--mkmaps) na zaklade obsahu souboru texmf/web2c/updmap.cfg a jeho lokalni
varianty. Na začátku tohoto souboru je navod k pouziti, dalsi navod je v
dokumentaci (Configuring MiKTeX > Outline Fonts > 11.1 Adding updmap.cfg
Instructions).

   Tlacitko Update Now slouzi k novemu sestaveni vsech formatu, ktere
nejsou na zalozce TeX Formats oznaceny jako exclude. Tim se da znicit
leccos, zvlaste kdyz to ma clovek zbastlene, jak to slo. Takze nemackat
(navic netreba).

Dne Fri, 10 Mar 2006 15:31:37 +0100 napsal/-a Zdenek Wagner
<wagner at cesnet.cz> příspěvek následujícího znění::