Pridavani fontu do MikTeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Mar 10 15:31:37 CET 2006

Dobry den,
abych mohl psat navody ke svym balickum, potrebuji vedet, jak pridat do
MikTeXu fonty. V teTeXu to umim, tam staci napsat:

updmap --enable MixedMap soubor.map

Nyni jsem v situaci, ze mam samostatny strom odpovidajici TDS, v nemz jsou
plainovska i latexova makra a fonty. V MikTeX Options v zalozce Roots si
mohu tento adresar pridat a tlacitkem Refresh FNDB obnovit databazi.
Vyplodi to tez informace pro dvips/dvipdfm/pstopk/pdftex z nalezeneho
soubor.map?

Dale jsem v zalozce General nasel tlacitko Refresh Now, kde se pise, ze se
ma stisknout po instalaci novych balicku a fontu. Je funkcne identicke s
Refresh FNDB, nebo dela jeste neco jineho?

Dival jsem se do pocitace sveho kolegy neTeXperta a nechci zadne tlacitko
mackat, abych mu nerozhazel instalaci. To by me proklel.

Predem dekuji.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz