vektorovy film s TeXom

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Mar 7 07:56:59 CET 2006

On Sat, 4 Mar 2006, Robert Marik wrote:

> Jeste jsem si vzpomel ze mpeg film delany v metapostu je na showcase na
> www.tug.org. Ale neni tak hezky jako ty planetky.

Uz vcera som si to pozrel. Raz, dva, tri krat a potom som nemohol
odolat zdravemu smiechu. Vtipne, velmi vtipne. Nato, ze kde je
to ulozene, je to velmi vtipne. Priznam sa, neviem, ze co to chce byt
(po anglicky viem len slabo, iba som pozeral film). Panove, ked klesne
to modre teleso, nema to chybu - pozrite ostatne detaily, podla mna
to nemoze byt nahoda (farby su zrejme naschval neprirodzene).

Zdravim
Ladislav Bitto