vektorovy film s TeXom

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Mar 7 06:55:23 CET 2006

Dobry den,

zdroje.zip......

upozornili ma, ze tam este chybaju niektore subory. Uff. Priznam sa,
taky velky zaujem som vobec neocakaval. Ani vo sne ma nenapadlo, ze by
to niekto skusil aj prelozit.

Chybali tam este subory maky.tex, articltm.sty, arttm12.sty

Maky.tex su take moje makyrka, ked som este nevedel, ze ako mam to
vsetko zapisovat priamo vo FORTRANe. Mam to tam (v tom subore obrm.tex)
kvoli spatnej kompatibilite, teda aby mi fungovali starsie subory.

Teraz uz dokazem vo FORTRANE pisat aj TeXovy dokument spolu s obrazkami.

Tie STY subory su moj pokus o times v starom LaTeX209 podla OFS,
co podla OFS (Olsak Font System) bola doslova hracka. Ja stale TeXujem
v tom starom LaTeX209.

Mam tam este co zlepsovat, takze subory by mohli byt este podstatne
mensie. Myslim si, ze uz aj takto su prekvapujuco male. Treba si
uvedomit, ze tam je 1200 obrazkov a vysledny PDF ma len 2.1Mb, to znamena
menej nez 2Kb na jeden obrazok.

zdroje.zip je na adrese
                        ftp://geofftp:rEadfTp@www.sav.sk

Zdravi