[bug?] pdfcsplain, farba textu a zlom strany

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Sun Mar 5 18:07:21 CET 2006

Robert Marik wrote:
> Ja myslim ze TeX lame nejen "text", ale i ruzne znacky, ktere v textu
> nejdou videt. Prijde mi to podobne, jako se muze dostat strankvy zlom mezi
> znacku pro zahlavi \mark a text. Napr. v TBN jsou popisovany
> "kejkle", aby se znacka dostala tam kam ma - str. 260.
> R.M.

To se v zadnem pripade nestane (pokud mate na mysli argument makra).
Nejdrive se expanduje makro i se svymi paramatry, pak teprve nastava
vykonani primitiv a lamani textu. Ve Vasem pripade se vykona primitiv
\pdfliteral (vysazi se cast kodu PDF) a pak se zacne zpracovavat Vas
text. Nevim, zda je mozne, aby byla vystupni rutina volana primo za
\pdfliteral, ale je to mozne. Pokud ne, byla volana v nekterem elementu
vaseho textu (jiz tu nyni nemam vas puvodni priklad, tak nevim, co bylo
presne duvodem k volani output rutiny a strankovemu zlomu). Kazdopadne
nemuze dojit k situaci, aby TeX zavolal vystupni rutinu mezi makrem a
jeho parametrem (parametry).

S pozdravem
Vit Zyka