:Re: Prosba o radu s \footnote a \href:

RNDr.Ladislav Ševčovič Ladislav.Sevcovic at tuke.sk
Mon Mar 13 08:24:34 CET 2006

Dobry den,
ja sice pouzivam tetex v UBUNTU Linux a funguje mi toto riesenie:

chapter*{\center Z\'AKLADN\'E FYZIK\'ALNE
KON\v{S}TANTY\,\protect\footnote{Zdroj: \texttt{
http://physics.nist.gov/cuu/Constants/index.html }}}
\addcontentsline{toc}{chapter}{Z\'AKLADN\'E FYZIK\'ALNE KON\v{S}TANTY}
\markright{Z\'AKLADN\'E FYZIK\'ALNE KON\v{S}TANTY}

S pozdravom L. Sevcovic

--
RNDr. Ladislav Ševčovič
http://www.tuke.sk/sevcovic