Nekolikere odsazovani textu od okraje v jednom radku...

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jun 15 12:50:50 CEST 2006

On Thu, 15 Jun 2006, Jaroslav Hajtmar wrote:

> [...]
> ktere jsem musel jeste po jistych experimentech upravit na
> \def\odsad #1 #2{\removelastskip\unhbox1\hbox to0pt{\hglue#1{#2}}\relax}
> protoze to zlobilo tusim ze ve vertikalnim rezimu ...
>
> Nez jsem pridal na zacatek makra \unhbox1 tak se to chovalo uplne
> stejne... tady se priznam, ze jsem spis experimentoval ale takhle to
> funguje, i kdyz nevim proc.
> Kdyz jsem dal \unhbox0 tak to dopredu na zacatek radku vkladalo nejaky
> podivny znak.
> Zkousel jsem davat i \tracingall abych zjistil, co se tam vloudi, ze
> dojde k posunuti, ale na nic jsem neprisel ...

\unhbox0 vezme obsah \hbox0 a vlozi ho do aktualniho seznamu. Protoze se
\hbox0 dost casto pouziva implicitne, bude obvykle obsahovat nejkake
znaky. Stejne tak bych tam nedaval \unhbox1, pokud si \hbox1 nenaplnite
necim rozumnym sam. Podle tech konstrukci mi pripada, ze chcete prejit
explicitne z vertikalniho rezimu do horizontalniho. Presne k tomu slouzi
\leavevmode.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz