Nekolikere odsazovani textu od okraje v jednom radku...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Jun 15 11:29:33 CEST 2006

Diky moc za ochotu a radu, bohuzel nevim z jakeho duvodu, ale ani jedna
z techto Vami nabizenych variant nefunguje spravne. V ruznych odstavcich
jsou totiz odsazeni mirne posunuta od nastaveni prvniho odstavce. Presne
tohle mi delalo moje makro,

\def\odsad #1 #2{\unskip\unhbox1\hbox to0pt{\hglue#1{#2}}}
ktere jsem musel jeste po jistych experimentech upravit na
\def\odsad #1 #2{\removelastskip\unhbox1\hbox to0pt{\hglue#1{#2}}\relax}
protoze to zlobilo tusim ze ve vertikalnim rezimu ...

Nez jsem pridal na zacatek makra \unhbox1 tak se to chovalo uplne
stejne... tady se priznam, ze jsem spis experimentoval ale takhle to
funguje, i kdyz nevim proc.
Kdyz jsem dal \unhbox0 tak to dopredu na zacatek radku vkladalo nejaky
podivny znak.
Zkousel jsem davat i \tracingall abych zjistil, co se tam vloudi, ze
dojde k posunuti, ale na nic jsem neprisel ...

upozornuji jeste, ze mam nastaveno pouze :
\advance\hoffset by-1in
\overfullrule=0pt
\parindent=0pt

takze to muze fungovat asi jinak, protoze nemam neco nastaveneho ...
Jeste jednou diky Jarda Hajtmar