Instalace fontu do TeXlive

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jun 5 11:09:16 CEST 2006

On Sat, 3 Jun 2006, Jaroslav Hajtmar wrote:

> Dobry den.
>
> Rozhodl jsem se konecne nainstalovat TeXlive2005 na sve WinXP. Musim
> podotknout, ze mi na nich bezi uz cca 3 roky najaka stara verze TeXlive
> a vse mi bezi bez problemu. Po nainstalovani TeXLive2005 vypadalo na

Ja jsem doinstalovaval veci do linuxove verze, ve Win jsem to zatim
nezkousel. Lokalni soubory ma nyni TL v /usr/local/texlive/texmf-local,
pokud je chci mit jen pro jednoho uzivatele, tj. pro sebe, mohou byt v
~/texmf (ja jsem zvolil tu druhou moznost). Po vlozeni souboru je nutno
pustit mktexlsr nebo odpovidajici funkci z menu TeXLive (nebo v programu
texconfig). Pak je nutno jeste projet mapovaci soubory, aby se informace
dostaly na spravna mista. Nejpohodlnejsi je prikaz

updmap --syncwithtrees

Nastaveni cest se da snadno zjistovat pomoci kpsewhich, pokud mate spravne
nastavenou PATH a poustite programy ze spravne verze TeXLive (Muzete mit
nainstalovany vsechny verze TL v separatnich adrsarich a prepinat mezi
nimi).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz