Instalace fontu do TeXlive

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Jun 3 11:01:46 CEST 2006

Dobry den.

Rozhodl jsem se konecne nainstalovat TeXlive2005 na sve WinXP. Musim
podotknout, ze mi na nich bezi uz cca 3 roky najaka stara verze TeXlive
a vse mi bezi bez problemu. Po nainstalovani TeXLive2005 vypadalo na
prvni pohled ze je vse OK a vse funguje, ovsem do te doby, nez jsem
zprovoznil OFS pana Olsaka a zkusil ho pouzivat. Vypada to na nejake
problemy s jinymi fonty nez jsou defaultove nastaveny, protoze i kdyz
napr. nainstaluju SLIDO fonty presne podle navodu tak jak jsem to udelal
pred casem do svych starych TeXLive tak mi to neustale pise, ze to ty
fonty nemuze najit. Koukal jsem na strukturu adresaru ve sve stare
instalaci TeXLive a v TeXLive2005 a je tam rada odlisnosti. Takze ted
nevim v cem muze byt problem ... Nastesti jsem starou verzi nechal
zazalohovanou a ta je porad funkcni ale chtel jsem zaexperimentovat s
ConTeXtem atd... a tak jsem v TeXLive2005 dal FULL instalaci. Vypada to,
ze mi to nenainstaluje ani zadne fonty resp. mozna v jinych kodovanich
... vylozene si nevim rady - uz jsem nad tim stravil minimalne 5 hodin a
porad se nedostavuje vysledek... VIm ze se pred casem tady resilo neco s
TeXLive2005 a s LaTeXem... Zadna zminka ale nepadla o plainu  resp.
csplainu, ktery pouzivam ...
Nenarazil jste nekdo na podobny problem? Muzete nekdo prosim poradit ??

DIky Zdravi Jarda Hajtmar