XeTeX pro Linux: zklamani :((

Arnost Stedry arnost at cs.cas.cz
Fri Jul 14 10:46:45 CEST 2006

dobry den,

uvazuji o prechodu na xetex a tak jsem arabstinu zkusil otestovat.

na FC5 jsem nainstaloval rpm od jana kuly.

vzal jsem testovaci soubor z distribuce, moje kopie je zde:
http://www.splav.cz/arnost/arabstina/ArabicOpenType.tex
a vytvoril jsem xetexem pdf:
http://www.splav.cz/arnost/arabstina/ArabicOpenType.pdf

pri blizsim zkoumani mi prijde, ze mate asi pravdu, mezi
nekterymi pismeny jsou pri velkem zvetseni male mezery. Pri tisku to patrne
neni. Mozna je na vine font Code200 ktery je pouzit.

zkousel jsem jeste hindi:

http://www.splav.cz/arnost/arabstina/ArabicOpenType.tex
http://www.splav.cz/arnost/arabstina/ArabicOpenType.pdf

tam jsem pri letmem pohledu na zadny problem nenarazil

Klasicka mongolstina mi nefungovala (resp. znaky ano, ale makro na
prehazovani odstavcu ne).

arnost

--
Arnost Stedry