XeTeX pro Linux: zklamani :((

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Fri Jul 7 21:05:40 CEST 2006

On Wed, Jun 28, 2006 at 03:34:49PM +0200, Jano Kula wrote:
> zdravim,
>
> myslim, ze to tady jeste nezaznelo: jiz par tydnu je pro Linux dostupny
> XeTeX [zi:tech].
>
> na strankach projektu jsou k dispozici krome zdrojaku i binarni balicky
> pro Suse a Ubuntu:
>
> http://scripts.sil.org/cms/scripts/page.php?site_id=nrsi&item_id=xetex_linux
>
> s pomoci autora jsme vytvorili binarni baliky pro Fedora Core 5. jsou i
> s popisem (ktery se muze hodit i pro dalsi distribuce) umistene na
> adrese http://web.iol.cz/kula/
>
> v mailing listu xetexu se doctete jak jej zkompilovat pro FC4.

Dobry den!

Tak jsem vyzkousel xetex pro FC3 (krome nutnosti backportovat
novejsi fontconfig + elinks [vyzadovano tim fontconfigem] nebyl problem).

Jenze: arabstina ani hebrejstina pod takovymto xetex-em nefunguje korektne
(arabstina neni spojena a u hebrejstiny s vokalizaci a akcentuaci
jsou spatne umistene vokaly/akcenty).

Takze to vypada, ze bud pouzivaji nejakou spatnou verzi knihovny ICU,
nebo si s ni xetex neumi korektne poradit... :-(((

P.T.