hleda se zajemce o zakazku: texty zakonu, XML, TeX

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Jul 14 15:02:46 CEST 2006

Vazeni kolegove,

v jedne firme (jmeno verejne nebudu zminovat), ktera vydava texty zakonu
v tistene podobe, se rozhodli proces co nejvice automatizovat.
Ja uz s nimi nejaky cas externe spolupracuji a vytvoril jsem prvni verzi
TeXove casti tohoto projektu. Firma shani externiho spolupracovnika, ktery
by jim udelal konverzi z XML do TeXu pripadne nejakou praci kolem
XML, protoze tuto praci jim nabidnout nemohu (a z casovych duvodu take
nechci). Podrobnejsi technicke a jine informace zde zverejnovat nebudu,
ovsem rad odpovim na soukrome emaily, pokud byste se chteli zucastnit teto
zakazky. Pak bychom s firmou externe spolupracovali dva a vzajemne mezi
sebou hledali rozhrani XML:TeX pro pripad zakonu Ceske republiky.

Zakazka by mela byt casove omezena: firma predpoklada, ze do vyvoje
tohoto automatu na tisk zakonu zapoji i nejake sve pracovniky, kteri pak
v situaci, kdy automatem projde dostatecny vzorek zakonu, prevezmou
iniciativu a dalsi provoz zustane na nich.

Idealni by bylo (pro potreby aspon obcasne osobni komunikace), kdyby
zajemce byl z Prahy.

Prosim, mate-li zajem, napiste mi osobni e-mail. Ostatnim se velmi
omlouvam za spam.

Zdravim

Petr Olsak