UTF-8 (jen latinka) do TeXu?

Jan Kasprzak kas at fi.muni.cz
Wed Jul 12 17:04:27 CEST 2006

	Dobry den,

predelavam vetsi system, ktery mimo jine pouziva TeX na tiskove vystupy,
z interniho kodovani ISO 8859-2 do UTF-8. Pro tiskove vystupy mi v podstate
staci, abych byl schopen do TeXu dostat latinkove znaky (v podstate
sjednoceni ISO 8859-1, 2, a Windows-1250). Trochu problem je, ze
nektere tiskove vystupy jdou pres csplain, jine pres cslatex, a jine
pres latex (s czech.sty a [latin2]{inputenc}). Potreboval bych nejaky
prostredek (staci prevodni tabulka), ktery by mi prevedl podmnozinu
UTF-8 do TeXovych maker (ceske a slovenske znaky ponechat tak kvuli deleni
slov, ostatni vysazet "aspon nejak", cili treba pres \accent).
Existuje neco takoveho?

	Pripadne, jaka je standardni cesta jak psat v csplainu, latexu
a cslatexu aspon nasledujici znaky:

Polske aogonek, Aogonek, eogonek, Eogonek (U+0105, U+0104, U+0119, U+0118).
Samostatne diakriticke znacky (hacek U+02C7, carka U+00B4, cedilla U+00B8, atd).
Preskrtnute D a d (U+0110, U+0111)
Islandske Eth a eth (U+00D0, U+00F0), Thorn, thorn (U+00DE, U+00FE)
Francouzske uvozovky >> a << (U+00BB, U+00AB) a jednoduche uvozovky > a <
	(U+203A, U+2039)
Dolni "9" uvozovky (U+201E)

	Diky,

-Yenya