Nepárová složená závorka

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Jul 3 21:04:34 CEST 2006

\left. ---tadyjsou ty dva radky--- \right\}

\left a \right jsou parove, pokud nechcete yavorku na obou stranach tak se
musi pouzit misto zavokry tecka.

Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030