Sazba s dodržením řádkového rejstříku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jan 30 10:28:26 CET 2006

On Sat, 28 Jan 2006, Vit Zyka wrote:

> asi lepe                        + \topskip

Zde nekdy dochazi k problemum prave u nadpisu, ktere nekdy mohou padnout
na zacatek stranky, nekdy doprostred. Napr. pro pismo velikosti 10pt ve
standardnich LaTeXovych tridach je \baselineskip 12pt a \topskip 10pt,
takze se radkovy rejstrik prave o ty 2pt rozhodi. Aby se zjednodusily
vypocty a nemusely se nadpisy na zacatku stranky osetrovat jinak nez
uprostred, pouzivam explicitne \topskip=\baselineskip.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz