Vysazeni prikladu, cviceni

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Jan 16 07:52:29 CET 2006

jan.busa at tuke.sk napsal(a):

>Mozete vyskusat aj:
>
>\newtheorem{pr}{Príklad}[section]
>
>v preambuli a potom sadzat
>
>\begin{pr}\label{pr:xy}
>\end{priklad}
>
>V priklade \ref{pr:xy} \dots
>
>Ma to jednu chybu, ze priklad bude sadzat kurzivou.
>
>Pekny den
>
>   Jano Busa

Dobry den.
Na tohle ovsem existuji v latexu dost sofistikovane balicky,
ktere umoznuji velmi komfortne urcit, jak se bude cislovat, jakym typem
pisma bude vysazeno telo prislusneho okoli atd. Popr. si vytvaret vlastni
okoli.
Jde o rozsireni moznosti prikazu \newtheorem.

Tedy napr.
\usepackage{theorem}
nebo
\usepackage{amsthm}.

Oboji ma podrobnou dokumentaci s priklady.

Zdravi
                  Jaromir Kuben