Vysazeni prikladu, cviceni

Ondřej Jakubčík ojakubcik at seznam.cz
Sat Jan 14 17:47:27 CET 2006

Dobry den,
nenapsal jste v jakem formatu pracujete, nicmene jako velmi pekny
priklad se mi jevi skripta Uvod do linearni algebry od Petra Olsaka,
ktera jsou volne dostupna jako TeXovy soubor a obsahuji presne to, co
potrebujete. Adresa je
ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/linal/linal.tex . Kod je komentovany,
myslim ze odpovidajici makra v nem najdete velmi rychle.

S pozdravem
Ondrej Jakubcik