Prosba o pomoc ...

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Fri Jan 13 13:43:00 CET 2006

Lubos Kloc wrote:

> Dobrý den i Vám,
>
>   tady jste na správné adrese, tato konference je od toho, aby pomáhala
> řešit problémy.
> Jen musíte ten problém dostatečně jasně popsat. Nezapomeňte uvést
> základní údaje:
> - jaký formát TeXu používáte (plain, LaTeX, AMSTeX, ...)
> - jaké jazykově specifické prostředí (csTeX, Babel ....)
> - jaké balíčky maker, jak vypadá hlavička Vašeho dokumentu
> - jaký OS a jakou distribuci TeXu používáte.

Jina a myslim primocarejsi varianta (ze ktere toto vsechno bude zrejme)
je vytvoreni MINIMALNI A UPLNE UKAZKY PROBLEMU eventuelne doplnene
relevantni casti .log souboru, jak uvadi kolega Kloc. Ma osobni
zkusenost je, ze na zaklade takto formulovaneho dotazu
   - dostanu rychlejsi a konkretnejsi odpoved,
   - nemusim myslet, co vsechno mam uvest,
   - casto problem vyresim sam.

Zdravi
Vit Zyka