Prosba o pomoc ...

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Jan 13 09:34:29 CET 2006

Sekora Jiri wrote:

> Dobrý den,
>  chtěl bych se na Vás obrátit s prosbou o pomoc. Mám konkrétní problém
> s vytvořením nadpisu v TeXu a jeho zavedením v obsahu. Jedná se o
> problém nevhodného zalomení slova uvnitř příkazu "chapter". Můžete mi
> prosím poradit, na který email či kontakt bych se mohl obrátit a blíže
> upřesnit problém?
>
> Děkuji, s pozdravem Jiří Sekora

Dobrý den i Vám,

   tady jste na správné adrese, tato konference je od toho, aby pomáhala
řešit problémy.
Jen musíte ten problém dostatečně jasně popsat. Nezapomeňte uvést
základní údaje:
- jaký formát TeXu používáte (plain, LaTeX, AMSTeX, ...)
- jaké jazykově specifické prostředí (csTeX, Babel ....)
- jaké balíčky maker, jak vypadá hlavička Vašeho dokumentu
- jaký OS a jakou distribuci TeXu používáte.

Některé z těchto údajů možná budou pro Váš problém nepodstatné, ale je dobré
je vždycky uvést.  Může se také hodit výpis log souboru nebo jeho
relevantní části.

S pozdravem,

Luboš Kloc