Dva sloupce,...

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jan 4 14:46:24 CET 2006

Petr Valenta napsal(a):

>Problém byl v použití pdflatexu, nevěděl jsem,že spousta postupu, které jsem
>našel na webu, nebo mi zde byly doporučeny, fungují v latexu, ale pdflatexu
>(ve kterém jsem to zkoušel) ne.

To vubec neni problem pdf(la)texu, ale grafickeho formatu, ve kterem
vodoznak je.
Kdyz zkonvertujete postscriptovy obrazek do formatu pdf, png nebo jpeg,
muzete nize uvedeny trik s okolim picture klidne pouzit.
Naopak v (la)texu nemuzete pouzit tyto formaty. Kdyz pouzijete
postscriptovou
grafiku, vysledny dvi soubor  pak stejne musite pomoci dvips ovladace
prevest
na postscript a pak teprve budete vodoznak videt (ani to neni uplne
pravda, nektere
prohlizece dvi umi postscriptovou grafiku vyrastrovat).

Zdravi
                   Jaromir Kuben