Dva sloupce,...

Petr Valenta xvalen at atlas.cz
Wed Jan 4 13:44:17 CET 2006

Problém byl v použití pdflatexu, nevěděl jsem,že spousta postupu, které jsem
našel na webu, nebo mi zde byly doporučeny, fungují v latexu, ale pdflatexu
(ve kterém jsem to zkoušel) ne.

Dal jsem na radu pana Wagnera a na marecek.kup.to si objednal knihu LaTeX
pro začátečníky, což bude asi nejrozumnější start :-)

Děkuji všem za pomoc.

P.