Dva sloupce,...

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Wed Jan 4 11:13:16 CET 2006

Petr Valenta wrote:
> Vsem dekuju za pomoc,
> s minipage se mi to podarilo vyresit...a ten text pres obrazek zatim ne,
> bude to chtit hlubsi studium a na to ted nemam moc cas,ale ani to v tuto
> chvili nepotrebuji, jen me zajimalo, jak na to. Pspicture a cele pstricks je
> na me zatim moc slozite :-), jsem jeste zacatecnik.

Pokud vim, presne pro vase ucely byl vytvoren balicek eso-pic

Velmi strucna dokumentace:
ftp://cam.ctan.org/tex-archive/macros/latex/contrib/eso-pic/eso-pic.pdf

Priklad pouziti:
ftp://cam.ctan.org/tex-archive/macros/latex/contrib/eso-pic/eso-ex1.tex

> Jeste jsem se chtel zeptat, jestli pro me, jako zacatecnika, bude prinosny
> casopis o TeXu, ktery vydava cstug, nebo jesti je to spis pro zkusenejsi
> uzivatele?

Cilem vydavatelu je, aby byl uzitecny jak pro zacinajiciho, tak pro
zkusenejsiho uzivatele. Osobne mne cisla Zpravodaju k ceste ke
zkusenejsimu uzivateli pomohla.

S pozdravem
Vit Zyka