otazka ohladom fontov

Matej Kosik kosik at fiit.stuba.sk
Mon Jan 2 18:42:22 CET 2006

Zdenek Wagner wrote:

> A kdo do LaTeXove dokumentace tenhle prikaz napsal? Pro IL2/cmr/b/n to
> nechodilo nikdy. Mam u sebe instalovan tetex stary asi 3/4 roku a velikost
> u OT1/cmr/*/* konci u 24.88pt. Protoze IL2 je konzervativnim rozsirenim
> OT1, jsou velikosti stejne. Soubory il2*.fd byly generovany pomoci zaplaty
> na cmfontsfd.dtx (nejsem si jist, zda se ten soubor jmenuje presne takto).

> Ano, v dokumentaci, nebot je tam doporucen prikaz, ktery nechodil nikdy,
> dokonce ani ve standardnim LaTeXu.

> Tato informace je napr. v knize The LaTeX Companion i v dokumentaci o
> [...]

Dakujem za odpovede.

Vselico som skusal, vselico funguje ale so slovencinou mam stale
problem. Vie mi niekto poradit, ako by som mohol vysadzat v ramci
(cs)plain TEX-u pismeno

(t.j. makke d) tak, aby malo taky tvar, ako obvykle v slovencine mava,
t.j. nie pomocou `hacek/caron' ale pomocou takej tej "ciarky" vpravo
hore? Moze to vyzerat divne, ale fakt mi to v cistom TEX-u nejde.
Neviem ako to mam spravit. Navyse nikde nevidim zdrojak, ktory by
demonstroval, ako sa to robi?
- --
Matej Košík