Dva sloupce,...

Petr Valenta xvalen at atlas.cz
Tue Jan 3 18:30:57 CET 2006

Zdravicko,
zacal jsem se ucit latex a hodne se mi zamlouva, jen mam par nesrovnalosti,
ktere nikde nemuzu najit. Jendou z nich je moznost vysazeni treba dvou
sloupcu vedle sebe. Objevil jsem /twocolumn, coz neni ono, protoze to
rozdeli na dva sloupce uplne celou stranku a jde mi jen o cast,...kde treba
vlevo bude nejaky kod a vpravo jeho vysvetleni, coz se v manualech latexu
objevuje casto,ale v zadnem jsem nenasel, jak toho docilit. Dalsi, co jsem
objevil je /parbox,ale ani za nic se mi nepodarilo oba sloupce vysazet v
takove forme,aby se na to dalo koukat :-).

Dalsi veci je umisteni obrazku na pozadi stranky tak, aby text byl vlastne
pres onen obrazek. Jesli Vas nenapada, k cemu to je, tak me to napadlo, kdyz
jsem si v pomoci balicku cd-cover delal obal na CD.

Az na tyto dve veci mi latex uplne vyhovuje pri psani bakalarky, na ktere
usilovne makam :-)). Pokud by nekdo vedel, jak nejaky z tecto problemu
resit, byl bych moc vdecny. Diky

P.