obrazky v TeXu

Zuzana Nevěřilová popelucha at mail.cz
Mon Jan 2 10:30:26 CET 2006

Zdenek Wagner napsal(a):

> epstopdf znam z Linuxu a z OS/2, je skutecne skvely, ale vyzaduje perl,
> coz v obou systemech mam. Vim, ze existuje i perl pro Windows a je snad i
> na TeXLive, ale zajimalo by me, jak se epstopdf ve Windows nainstaluje
> (pro cloveka, ktery TL nema). Chtel bych umet lepe radit.

Dobry den,

pouzivam Windows + MiKTeX a epstopdf funguje stejne jako na Unixech.
Perl je potreba, pouzivam Active Perl (z http://www.activestate.com/).
Kdyz to shrnu, jsou tedy potreba 2 instalace: Active Perl a MiKTeX.
Instalace obojiho se mi podarila bez problemu. Active Perl se mi bohuzel
nainstaloval do adresare c:\, ale mozna je to s novejsi verzi lepsi
(pouzivam verze MiKTeX 2.4 a Active Perl 5.8.6 build 811).

Preji pekny den

zuzana