jake je rozliseni obrazku v pdf

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Feb 6 12:30:59 CET 2006

Zdenek Wagner napsal(a):
> On Mon, 6 Feb 2006, Jiri Zelinka wrote:
>
> PDF ma svuj format pro ukladani bitmapove grafiky, vychazi z PostScriptu a
> podporuje nekolik ruznych kompresi, napr. kompresi JPEG. Prenos pres
> clipboard z Acrobatu bych nedelal, protoze budete mit pouze bitmapu v
> rozliseni obrazovky. Mate nasledujici moznosti:

Troufam si oponovat: Mam pdf soubor vytvoreny pdflatexem, v nemz je
vlozen rastrovy obrazek o rozmerech 869x1061 ve formatu png. Po vlozeni
do clipboardu v programu acreoread (Adobe Reader 7.0) a naslednem
vlozeni obsahu clipboardu do programu kolourpaint jsem vytvoril obrazek
stejneho rozliseni jako original. Na obrazovce v acroreaderu rozhodne
nemel vetsi sirku nez 200 pixelu. Po prohlednuti zvetsene casti obou
obrazku si troufam tvrdit, ze jsou identicke. Mohu samozrejme poskytnout
k posouzeni pdf soubor i puvodni obrazek.

Jiri Zelinka