jake je rozliseni obrazku v pdf

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Feb 6 10:31:15 CET 2006

Hezky den!

Nejsem zadny odbornik, ale vim, ze v pdf mohou byt vlozeny jak rastrove
(jpeg, png, ...) tak vektorove obrazky (ve formatu pdf, dalsimi si
nejsem jisty). Jak jsem prave vyzkousel, Acrobat Reader (verze 7.0 pod
Linuxem) umi z pdf souboru zkopirovat rastrovy obrazek do clipboardu a
pak je mozne jej vlozit do nejakeho grafickeho kresliciho programu
(nevim proc, ale neslo mi to v gimpu, fungovalo to v kolourpaintu). Zda
se, ze kvalita je shodna s originalem, ktery jsem pouzil pri vytvareni
onoho pdf souvboru. Kopirovani vektorove grafiky bohuzel momentalne
nemuzu vyzkouset.
Doufam, ze nekdo povolanejsi me informace doplni nebo opravi.

Jiri Zelinka