LateX

Josef Křišťan kristan1 at email.cz
Mon Feb 20 16:14:13 CET 2006

 Dpbry den,

 obracim se na Vas s nekolika otazkami tukajicich se LateXu.

Jsem studen 5.roc na modelovan na MFFUKi a pri psani nekterych dokumentu
 jsem narazil na nekolik problemu.
 Mohl byste mi, prosim, nekdo  poradit v techto otazkach?

 1) Lze nejak vhodne vlozit do prostredi multicolumn zaroven obrazky?
(pri sazbe 3 a vice sloupcu)
 Tj., aby v kazdem sloupecku bylo mozno vlozit obrazky. To se mi zatim nedari.

 2) Jak napriklad oramovat  dokument v pripade, ze pouzivam multicolumn.
Oramovanim mam na mysli vytvorit ramecek kolem celeho textu.

 3) Je mozno nejak jednoduse vytvorit cerny ramecek s bilym textem
 uvnitr.

Dekuji predem za kazdou odpoved,

s pozdravem
Josef Kristan