uprava eps suboru - psfrag

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Wed Dec 20 14:32:54 CET 2006

Dobrý den,

Robert Marik napsal(a):
> Dobry den, myslim ze xfig je naportovany i do windows. Ale budete asi
> potrebovat cygwin nebo neco podobneho. Kouknete se napriklad na
> http://x.cygwin.com/ported-software.html
>
> Mozna se to da nainstalovat i pod mingw - to muslim zabere na disku min
> mista nez cygwin.

použít Cygwin je asi zbytečný kanón na vrabce. Sám jsem to sice nezkoušel, ale
na adrese http://tams-www.informatik.uni-hamburg.de/applets/jfig/ je k dispozici
nástroj jfig. Jedná se o klon xfigu napsaný v Javě, tzn. dostatečně
multiplatformní, a přitom kompatibilní s formátem xfigu.

S pozdravem
Michal Růžička

--
Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>