uprava eps suboru - psfrag

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Dec 20 09:17:07 CET 2006

Luboš Kloc wrote:

> Nepouzivam ani Windows ani psfrag, takze odpovim jen dost obecne.
> PostScript je programovaci jazyk, takze muze obsahovat slozite procedury.
> Lze jej editovat libovolnym ASCII editorem, ale to malokdo umi a asi
> to neni to, co byste chtel. Nejaky WYSIWYG editor EPS souboru zrejme
> z toho duvodu neexistuje, existuji ale programy, ktere umoznuji prevest
> EPS obrazek do formatu nekterych obrazovych editoru. Osobne vim o
> dvou moznostech:
>
> 1) pstoedit (na CTAN, i pro win) prevadi EPS do rady formatu, z nichz
> vetsinu
> [...]
Jeste nekolik doplnujicich poznamek k tomu, co jsem napsal vcera:

a) priklady jak se pouziva ps2ai.ps jsou uvedeny primo v tomto souboru.

b) ten program, co pracuje s AI formatem se nyni jmenuje Mayura Draw
(shareware $39).

c) Pokud pouzijete pro editaci MetaPost/MetaGraf, muzete vkladat TeXem
vysazene napisy
primo a nemusite nasledne pouzivat psfrag. (Vcera jsem omylem napsal
MetaGraph, to je neco
docela jineho).

S pozdravem,

Lubos Kloc