syntax highlight v Emacsu

Hana Skoumalova hana.skoumalova at ff.cuni.cz
Tue Dec 19 08:02:49 CET 2006

Tomas Davidek wrote:
> Dobry vecer,
>    omlouvam se za off-topic dotaz, ale jsem si jist ze se tu najde dost
> uzivatelu editoru Emacs. Setkal jsem se s nasledujicim problemem: po
> nekolika upgradech jsem zjistil, ze Emacsu (21.4) s nainstalovanym
> AUCTeXem (11.83) prestal fungovat syntax highlighting. AUCTeX se
> evidentne natahne, vsechna makra zminena v $HOME/.emacs funguji, jen ty
> barvy tam chybeji.... Nemate prosim nekdo napad kde by mohl byt zakopan
> pes ? Soubor $HOME/.emacs je prilozen.

Dobré ráno,

kde je zakopán pes, vám neřeknu; v elispu nejsem moc kovaná, ale můžu
vám poradit, co funguje mně. V .emacs mám mj. toto:

(global-font-lock-mode t)
(setq font-lock-maximum-size 524288)

Ten druhý řádek je tam proto, že mi to odmítalo obarvovat veliké soubory
- nemůže to být i váš případ?

Hanka Skoumalová