syntax highlight v Emacsu

Tomas Davidek Tomas.Davidek at cern.ch
Tue Dec 19 01:02:10 CET 2006

Dobry vecer,
    omlouvam se za off-topic dotaz, ale jsem si jist ze se tu najde dost
uzivatelu editoru Emacs. Setkal jsem se s nasledujicim problemem: po
nekolika upgradech jsem zjistil, ze Emacsu (21.4) s nainstalovanym
AUCTeXem (11.83) prestal fungovat syntax highlighting. AUCTeX se
evidentne natahne, vsechna makra zminena v $HOME/.emacs funguji, jen ty
barvy tam chybeji.... Nemate prosim nekdo napad kde by mohl byt zakopan
pes ? Soubor $HOME/.emacs je prilozen.

Diky moc za jakekoli info,

hezke vanoce preje
                        Tomas Davidek