escape-nutie verbatim-u

jan.busa at tuke.sk jan.busa at tuke.sk
Sun Dec 17 10:45:04 CET 2006

Dobry den,

ja by som len ukoncil prostredie verbatim a par veci napisal farebne,
len ako font by som pouzil \texttt{...} (alebo {\tt ...}. Verbatim este
vklada aj nejaku vertikalnu medzeru, to by som vybavil pomocou
\vspace*{-0.5\baselineskip} alebo \vglue-0.5\baselineskip (apod).

Samozrejme, ak sa jedna o cele casti, mozete oznacit na cerveno cely
verbatim:

{\color{red}
\begin{verbatim} ...\end{verbatim}}

   Pekny den