escape-nutie verbatim-u

kosik at fiit.stuba.sk kosik at fiit.stuba.sk
Sun Dec 17 00:32:37 CET 2006

Priatelia

Existuje nejaka moznost ako by bolo mozne verbatim prostredie nachvilu
prerusit, zadat nejake TeX prikazy?

Verbatim prostredie je fajn na sadzbu rozny programov, ale rad by som v
prezentacii urcite casti oznacil (napriklad na cerveno) a sem tam
vlozil nejaky ten zvlastny znak. Nejde mi o nejaky standardny
programovaci jazyk, skor o ukazania ako sa casti programu napisaneho v
Pict-e v "sugared forme" rozvinu do "core jazyka".

Ak by niekto videl nejaku sikovnu moznost, rad ju vyskusam. Dakujem.
--
Matej Kosik