jeste k sazbe rustiny

Viktor Patras viktor.patras at post.cz
Wed Aug 16 15:38:16 CEST 2006

Vazeni pratele,

dekuji, to prepnuti lokalni ve skupine jsem uplne zapomnel a po precteni se
uhodil do cela...

> ...zarizeni prenosu dat (cast {\rusky ????})...
>
> tj. prepnuti lokalni ve skupine.

Ta mezera pred \cesky to nebyla (bez ni je to stale stejne) - tohle je nejaka
velka mezera.

> ...zarizeni prenosu dat (cast \rusky ????\cesky)...

V tomto konkretnim pripade se to vyresilo lokalnim prepnutim ve skupine.

Vseobecne vsak problem trva, nebot pouzivam treba (prozatim - jedna se
zatim o pracovni text) sazbu titulni stranky a ten autor je vysazen take s
takovou (asi ctvercikovou) mezerou, tj. pusobi excentricky vpravo. Zde ale
ani obalenim slozenymi zavorkami (lokalni prepnuti) mezera
nezmizela.Problem bude asi (jak jsem intuitivne tusil) v nejakych makrech,
jak pise p. Wagner. Bohuzel ale, nevim, jak z toho neco vycist. Zkusil jsem
dat

\title{Ñëîâàðü òðàíñïîðòíûõ àááðåâèàòóð \\ (èìåííî æ/ä)}

\tracingcommands 1 \tracingmacros 1

\author{\cesky Viktor Patras\footnote{Ing. Viktor Patras, Univerzita
Pardubice...}}

\tracingcommands 0 \tracingmacros 0

\maketitle

coz mi dalo v logu

{vertical mode: \tracingmacros}
{\par}

\author #1->\gdef \@author {#1}
#1<-\cesky Viktor Patras\footnote {Ing. Viktor Patras, Univerzita
Pardubice...}
{\gdef}
{blank space  }
{\par}
{\tracingcommands}

Nejaka informace o {blank space   } se tam objevila, ale nevim odkud a co s
tim dal. Mohl bych pozadat jeste o radu?

S pozdravem

Viktor Patras