jeste k sazbe rustiny

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Aug 16 11:49:16 CEST 2006

On Wed, 16 Aug 2006, Milan Vancura wrote:

> jinak osobne bych preferoval tu prvni moznost s vnitrni skupinou. Je to mnohem
> cistsi, nerika to, jakym jazykem ma byt text NASLEDUJICI. Cili to pujde napr.
> beztrestne vlozit/presunout i do ruske (italske, hebrejske...) casti textu bez
> neprijemnych vedlejsich efektu.

To je samozrejme pravda, logicky strukturovany text je vzdy lepsi, ale
zdroj problemu bych videl nekde jinde. Nektere z maker ma nejspis ve sve
definici mezery na koncich radku, coz ve vertikalnim modu nevadi, ale v
odstavcovem modu vadi. Navic TeX v tomto pripade neni v rezimu
preskakovani mezer, takze lze dostat vice mezer za sebou. Zkusil bych
zapnout \tracingmacros a \tracingcommands a dival bych se, kde vznika
blank space.

> Snad alespon jedno z toho Vam pomuze,
>
> Milan Vancura

Zdenek Wagner