ceske znamy v matematickem modu

Tonar Zbyněk Zbynek.Tonar at lfp.cuni.cz
Tue Aug 15 20:04:29 CEST 2006

Děkuji Vám.

Zbyněk Tonar

-----Original Message-----
From: owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz [mailto:owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz] On Behalf Of Zdenek Wagner
Sent: Tuesday, August 15, 2006 7:57 PM
To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
Subject: Re: ceske znamy v matematickem modu

On Tue, 15 Aug 2006, Tonar Zbyněk wrote:

> Dobrý den
> WinXP, TeXLive2003, WinEdt, cslatex.
>
> V běžném textu žádné problémy s češtinou. V matematickém módu se mi nezobrazí některé znaky, např. z $počet \ lamel$ dostanu v DVI "poet lamel"

Dostanete p KRAT o KRAT e KRAT t MEZERA l KRAT a KRAT m KRAT e KRAT l -- TeX totiz skupinu pismen chape jako soucin nemolika jednopismennych promennych. Proto se take ignoruje mezislovni mezera, protoze vsechny mezery musi odpovidat te, ktera oznacuje soucin. Pokut potrebujete v matematickem modu text, pouzijte \hbox{libovolny text}. Ostatne, tento problem jiz byl v diskusnim listu resen.

> Potřebuji to uvnitř $$, protože je to čitatel zlomlu.
>
> Děkuji za Váš čas
>
> Zbyněk Tonar

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz