EPS TO PDF PROBLEM

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Aug 11 14:25:38 CEST 2006

On Fri, 11 Aug 2006, Ladislav Bitto wrote:

>   -sOutputFile=%o - -c quit' -o text.pdf text.dvi
>
> Uz mi to funguje. Teda ten prikaz mi uz prejde tak, ze nic nehlasi a
> vytvori korektny PDF aj s obrazkom. Zatial mi z toho kusok oreze, ale to
> uz je ina vec.
> Bol dajaky problem s fontom, tak  som si vyrobil EPS bez fontov a tak
> to nakoniec preslo.

Ad font: pokud gs nenajde pri konverzi font, nahlasi chybu a nic nevyrobi.

Ad orezani: gs pri konverzi nebere informaci z BoundingBoxu. To, ze se EPS
pri zapnutem EPS Clip zobrazi spravne v gsview, jeste neznamena, ze se
prevede do PDF bez orezani. Program epstopdf to resi tim, ze se perlovsky
skript podiva na BoundingBox a potom posle vhodne parametry do gs (nejspis
-g<sirka>x<vyska>).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz