EPS TO PDF PROBLEM

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Aug 11 14:17:28 CEST 2006

On Thu, 10 Aug 2006, Milan Vancura wrote:

>  dvipdfm -D 'cat %i | gs -q -sDEVICE=pdfwrite -dCompatibilityLevel=1.2
  -sOutputFile=%o - -c quit' -o text.pdf text.dvi
> To kdybyste mel cas a vyzkousel, to by bylo skvele. I lide na windows by pak
> meli alternativu...

Uz mi to funguje. Teda ten prikaz mi uz prejde tak, ze nic nehlasi a
vytvori korektny PDF aj s obrazkom. Zatial mi z toho kusok oreze, ale to
uz je ina vec.
Bol dajaky problem s fontom, tak  som si vyrobil EPS bez fontov a tak
to nakoniec preslo.

Pridem az v stredu, ak bude cas zase sa nato pozriem.

Zdravim
Ladislav Bitto