Rejstřík v LaTexu

Jano Kula jano.kula at tiscali.cz
Tue Aug 1 14:37:47 CEST 2006

Martin Papula wrote:
> Dobrý den,
>
> potřeboval bych poradit s tvorbou rejtříku v LaTexu.
>
> Hledal jsem nějaký balíček, který by uměl vytvářet rejstřík se zadaných slov (nejlépe z externího souboru), který by byl dobře konfigurovatelný (např. možnost přidat písmeno kategorie do rejstříku atd.), bohužel však neúspěšně. Máte s tímto někdo zkušenosti?

vsechny vyskyty = konkordance

(http://cs.wikipedia.org/wiki/Konkordance), ktere se pouzivaji zejmena u
biblickych textu.

rejstrik by mel delat clovek, protoze do rejstriku se zadavaji jenom
dulezite vyskyty daneho pojmu.

balik reftex do emacsu umoznuje dle seznamu slov prochazet zdrojovy text
a rozhodovat jestli se dany termin ma zaradit do rejstriku. taky ho lze
pozuzit na zarazeni vsech vyskytu.

Funkce vyhledavani se da nastavit tak, aby nevyhledavala cele slovo,
takze kdyby na radku byl jenom koren slova, pak bude hledat i jine jeho
tvary. Neprisel jsem na to jak se da hledane slovo (fraze) uvest jako
regularni vyraz, coz by hledani temer idealne ulehcilo. Takto se vyraz
hleda jako podreztec, ktery nemusi byt na zacatku slova.

Da se nastavit, co vyskyt vyhledavaneho vyrazu zaradi do rejstriku (muze
to byt jiny pojem, zakladni tvar, nekolik pojmu, nebo se rozhodnout, co
z toho).

http://www.ugcs.caltech.edu/manuals/emacs/reftex-21.4a/reftex_32.html#SEC32

Jano Kula