Rozmery boxu

Josef Polách josef at polach.org
Tue Aug 1 12:43:19 CEST 2006

Zdravim s dotazem

Cim muze byt zpusobeno, ze umistim-li tabulku takto:

$$\vbox{
\halign{obsah tabulky}
}$$

chova se tabulka, jako by byla v boxu o rozmerech hsize krat
baselineskip a preleza tedy nahore do predchazejiciho textu?

Kdyz ji dam bez $$ a vboxu, je to dobre, chtel jsem vyuzit
oblibeneho "umistovatka", ktere mi jinde funguje.

Vratil jsem se totiz po letech k jednomu komplikovanejsimu
dokumentu a nemohu se dopatrat, proc se to tak chova. Nez se
v tom tedy zacnu detailne hrabat, nebo to mozna nakonec
prepisu uplne, potesilo by me, kdybyste me nekdo nakopl, cim
by to mohlo byt, kde hledat pricinu.

Neco zkratka zpusobuje, ze se tam ty rozmery meni. Vzpominam
si, ze tam bylo neco s everypar, ale to by snad nemelo mit
vliv, navic se tam ten everypar vzdycky nakonec vynuluje.

Dekuji za pripadny tip, treba vystrel do prostoru, kdyz je
otazka takto siroka.

Pohoda, hezky den

Josef