preklad lyxu

Sanda Pavel ps-at-unknown.cz
Tue Aug 8 17:10:45 CEST 2006

zdravim,

rozhodl jsem se lokalizovat GUI LyX-u do cestiny.

v prekladanych retezcich jsou oblasti pokryvajici standardni
oblasti textoveho editoru a casti, ktere se specificky
dotykaji latexu (a typografie) obecne.

jelikoz v druhem jmenovanem nejsem zrovna odbornik, byl
bych radeji, kdyby tu latex. cast prekladu, nez ho pustim do sveta,
prehlednul a prip. opravil nekdo, kdo
1) ma dobre skusenosti s latexem a typografii
2) ma skusenosti s prekladanim do cestiny v teto oblasti

cely prekladovy .po soubor je pomerne dlouhy, takze jsem
grepnul oflagovane casti, kterymi si nejsem jisty (cca 3 stranky
textu), do zvlastniho souboru a dal na web.

pokud by byl nekdo ochoten to projit a ke kazdemu TODO-cku
pripsat jestli je to OK nebo je pro dany termin zazity jiny
preklad byl bych vdecny.

vycuc je mozne najit na http://195.113.31.123/~sanda/lyx/todos
kompletni soubor je na  http://195.113.31.123/~sanda/lyx/cs.po

jakekoliv dalsi komentare vitany.