Jeste PDF a Adobe Reader

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 27 13:10:11 CEST 2006

On Thu, 27 Apr 2006, Jano Kula wrote:

> co se tyce velkych textu, tak myslim, ze whizzytex prekladal jenom
> zmenene casti. k velkym textum jsem se tehdy nedostal kvuli tomu, ze se
> mi nepovedlo prohlizet v xpdf.

To dost dobre nejde. Kdyz mam obsah na zacatku knihy, staci pripsat
kapitou, ktera mi prodlouzi obsah o stranku, a vse se musi precislovat.
Dale jde o odkazy \label a \ref. navic mohu sahnout nekam doprostred
dokumentu. Pokud by to melo znovu prekladat po kazde mezere, pak bych
pocitac zavaril. Slovo napisu za 1 az 2 sekundy, ale zadny LaTeXovy
dokument jsem nikdy neprelozil tak rychle...

> jano kula

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz