Tucna pismena v matematice

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Apr 13 08:46:30 CEST 2006

Jiri Krticka wrote:

>Dobry den,
>
>chtel bych se zeptat, zda je mozne nejak obecne nastavit, aby se vsechna
>matematika sazela tucne (v LaTeXu). Problem je v tom, ze napr. pri
>priprave prezentaci v prosperu se casto pouziva jiny font, nez pro ktery
>byly matematicke fonty pripraveny a vysledek pak nevypada moc hezky.
>
>Dekuji a zdravi
>
>Jiri Krticka

Dobry den i Vam,

Clanek Karla Horaka o jinych rodinach matematickych fontu
vhodnych k jinym rezum textovych fontu vysel ve Zpravodaji 3-4/2004.

Nevim, jestli ma LaTeX na zavedeni kompletni rodiny matematickych fontu
nejake makro, jinak je potreba nadefinovat vsechny ctyri rodiny ve trech
velikostech (viz. TBN).

Nicmene ja osobne jsem se po ruznych experimentech s fonty vratil
pri priprave prezentaci v Prosperu k vyhradnimu pouzivani CM
(respektive CS) fontu v matematice i textech, podle meho nazoru
to vypada pri vhodne volbe velikosti a kontrastu s pozadim nejlepe.

S pozdravem,

Lubos Kloc