Tucna pismena v matematice

Marek Pomp pomp at osu.cz
Thu Apr 13 08:42:31 CEST 2006

Pekny den,
myslim , ze v TeXu je mnozina vhodnych matematickych fontu znacne uzsi
nez mnozina fontu textovych, takze je nutne k matematickemu fontu
vybirat vhodny font textovy, respektive vhodnou dvojici! vybrat podle
urceni dokumentu.

Pro prezentace je vhodny nejaky strizlivy font, nabizi se sada
cm-bright (to nevim jestli je free) nebo urcite free cm-concrete,
ktery ma i podporu pro latex (s latexem nepracuju takze se mne ted muze
mylit pamet), concrete.sty napodobuje makra D.E.K., a za
matematickou kurzivu bere AMS-euler font a concmath.sty, ktery ma
matematickou kurzivu vygenerovanu z cmmi pomoci podobnych parametru se
kterymi je generovan Concrete Roman z Computer Modern.

Otazka je jestli to funguje s balikem  prosper, ale to asi zjistite Vy.
m.p.