pdfpages

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Apr 11 20:01:56 CEST 2006

% kod natahne stranky dokumentu, liche posune doleva o 5 cm
% sude o 3 cm. s tema delkama se musite pohrat. jak
% automaticky zjistit pocet stranek v dokumentu nevim, tak
% jsem to tam dal natvrdo. stejne tak ten vertikalni posun
% o 5 cm.
% ale stejne mi ten soubor pokus1.pdf prijde ze ma divny levy okraj!

\documentclass{article}

\usepackage{multido, graphicx}

\def\natahni#1#2{\multido{\i=1+1}{#1}{\count0=\i
\ifodd\count0 \gdef\posun{-5cm} \else \gdef\posun{-3cm}\fi
\vbox to 0 pt{\vskip -5cm\hbox to 0 pt{
\message{\posun}
\expandafter\hskip\posun\relax
    {\includegraphics[page=\i]{#2}}\hss}\vss}\clearpage
}}
\begin{document}

\natahni{14}{pokus.pdf}
\natahni{7}{pokus1.pdf}

\end{document}

Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030