pdfpages

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Tue Apr 11 15:25:57 CEST 2006

Omlouvam se, snazil jsem se alespon kusymi info pomoci, ale nyni nemam
cas neco testovat. Snad nekdo jiny...

S pozdravem
VZ

Jan Machacek wrote:
> On Tue, 11 Apr 2006, Jan Machacek wrote:
>
> Diky vsem za rady, ale jsem z toho trochu jelen.
> Nejsem takovy odbornik a nerozumim vsemu co mi radite :-(,
> proto v priloze posilam zdrojacek pro tex
> (chtel jsem poslat i vkladane pdf, ale mejl se mi
> stale vracel, tak jse ho dal na tuto adresu
> www.stud.feec.vutbr.cz/~xmacha08),
> aby jste lepe pochopili co mi to dela
> a kde delam asi chybu. Vypnout twoside, jak psal pan Zyka,
> uz jsem take zkousel, ale potom nevim jak nasatvit okraje
> tech sudych stran, respektive okraje, ktere bude brat v potaz
> pdfpages. Geometry.sty neznam zkusim pohledat.
> [...]

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com