Hlaseni antiviru - tex8.bat

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Apr 10 09:44:12 CEST 2006

Jaroslav Hajtmar wrote:

> Dobry den.
> Provadel jsem kompletni ocistu pocitace a antivirovy program mi ohlasil
> vir (malware) v souboru tex8.bat v me LiveTeXove instalaci. Po mem
> zavahani tento soubor smazal. Muzete mi nekdo poradit co to muze
> znamenat? Koukal jsem na internetu na nejake vysvetleni. Sice jsem na
> neco narazil ale nejsem z toho moudry.
>
> (Attenzione: alcuni programmi antivirus spesso rilevano il file
> ctan/macros/generic/cptex/tex8.bat contenente il virus BAT.Silly)
>
> Nebudu mit problem s TeXem, kdyz mi tam ted ten soubor chybi???
>
> Diky Jarda Hajtmar

Dobry den, mohu poslouzit prekladem do cestiny:

(Pozor: nektere antivirove programy často ukazuji, ze soubor
ctan/macros/generic/cptex/tex8.bat obsahuje virus BAT.Silly)

Myslim, ze proste ten soubor shodou okolnosti obsahuje nejaky retezec,
ktery je charakteristicky pro dany virus a tak je omylem identifikovan
jako nakazeny. Takove veci se obcas stavaji.

Nevim, jakou mate instalaci, ale myslim ze Vam ten soubor chybet
nebude. Odhadl bych, ze to je potrebne tak pro emTeX pod DOSem.
V pripade potreby si ho muzete stahnout ze CTANu.

S pozdravem,

Lubos Kloc