Hlaseni antiviru - tex8.bat

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun Apr 9 20:28:01 CEST 2006

Dobry den.
Provadel jsem kompletni ocistu pocitace a antivirovy program mi ohlasil
vir (malware) v souboru tex8.bat v me LiveTeXove instalaci. Po mem
zavahani tento soubor smazal. Muzete mi nekdo poradit co to muze
znamenat? Koukal jsem na internetu na nejake vysvetleni. Sice jsem na
neco narazil ale nejsem z toho moudry.

(Attenzione: alcuni programmi antivirus spesso rilevano il file
ctan/macros/generic/cptex/tex8.bat contenente il virus BAT.Silly)

Nebudu mit problem s TeXem, kdyz mi tam ted ten soubor chybi???

Diky Jarda Hajtmar